Monday, January 13, 2014

Tahukah Anda - Lelaki Ini Tidak Pernah Mandi Selama 60 Tahun Dan Hanya Makan Bangkai

Published by Unknown on Monday, January 13, 2014  | No comments



Tahukah Anda - Lelaki Ini Tidak Pernah Mandi Selama 60 Tahun Dan Hanya Makan Bangkai | Pernahkah anda membayangkan rasanya berhari - hari tidak mandi ? Lelaki ini mencatat rekod dunia sebagai manusia yang paling lama tidak mandi . Ia sudah 60 tahun tidak mandi .

Amou Haji , lelaki tua tinggal di Desa Dejgah , Wilayah Fars , sebelah selatan Iran . Usianya kini 80 tahun dan tidak pernah mandi selama 60 tahun .

Beberapa penduduk pernah menawarkan mandi percuma namun Amou menolak kerana yakin dia akan ditimpa sakit jika badannya bersih . Ia juga marah jika diberi makanan bersih dan memilih mengambil daging bangkai haiwan . Amou tinggal di dalam lubang sperti lubang kubur atau bangunan bata yang dibina penduduk kerana simpati kepadanya .

Amou  tidak mempunyai apa - apa selain selimut yang dipakainya jika merasa kesejukan . Ia juga menghangatkan diri dengan menghisap banyak rokok sekaligus . Tidak diketahui alasannya  untuk tidak  mandi namun sejak muda memilih mengasingkan diri dari masyarakat sejak menghadapi masalah emosional .

Amou hidup merempat , tidur di mana-mana sahaj dan makan haiwan yang sudah  mati . Barangnya yang paling berharga adalah  rokok paip sepanjang 3 inci yang biasa digunakannya merokok dari najis haiwan . Ia juga sesekali melihat cermin melihat penampilannya namun biasanya menggunakan cermin kereta  .








Jom sakisikan video berikut: 



Sumber

About the Author

Write admin description here..

0 comments:

Tokoh Kita Hari Ini

    If you would like to receive our RSS updates via email, simply enter your email address below click subscribe.

Discussion

Tags

Blog Archive

Blogger template. Proudly Powered by Blogger.
back to top